In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيديو 360 درجة يوضح تصميم هاتف سوني Xperia XZ4 ويؤكد قدومه بأربع كاميرات

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/27/2018 4:54:00 PM
فيديو 360 درجة يوضح تصميم هاتف سوني Xperia XZ4 ويؤكد قدومه بأربع كاميرات

على الرغم من معاناة سوني في سوق الهواتف الذكية إلا أن الشركة مستمرة في السوق وأكدت أكثر من مرة إنها لا تنوي الخروج من الهواتف الذكية حتى إذا كانت تخسر.

 

اليوم المسرب الشهير OnLeaks نشر فيديو 360 درجة يوضح تصميم هاتف سوني الرائد Xperia XZ4 والمتوقع الإعلان عنه رسمياً في شهر فبراير القادم خلال أحداث مؤتمر MWC 2019.

 

الفيديو يوضح أن هاتف Xperia XZ4 يأتي بثلاث كاميرات في الجهة الخلفية وأكد المسرب أن الهاتف سيأتي بقارئ للبصمة مدمج مع زرار الطاقة ومتوقع أن يأتي بشاشة قياسها 6.5 بوصة وأبعاده ستكون 166.9x72.4x8.2 ملم.

 



سوني Xperia XZ4