In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S10 قد يتوفر للبيع نهاية مارس

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/30/2018 2:51:00 PM
هاتف Galaxy S10 قد يتوفر للبيع نهاية مارس

ظهرت الفترة السابقة تسريبات عديدة عن سلسلة هواتف Galaxy S10 والتي ستكون أربع هواتف وليس أثنين كما هو معتاد ومتوقع أن يتم الكشف عن ثلاث نسخ منهم على الأقل في شهر فبراير خلال أحداث مؤتمر MWC 2019.

 

اليوم موقع Fudzilla ذكر وفقاً لأحد مصادره أن سلسلة هواتف Galaxy S10 ستتوفر للبيع في بعض الأسواق نهاية شهر مارس أو بداية شهر أبريل.

 

يُذكر إنه متوقع أن نرى أعلى نسخة من هاتف Galaxy S10 والتي ستدعم الـ 5G وستأتي بشاشة قياسها 6.7 بوصة وأربع كاميرات في الخلف وكاميرتين في الأمامية في شهر مارس بجانب الكشف عن هاتف الشركة القابل للطي.



سامسونج Galaxy S10 Galaxy S10+