In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب جديد: هاتف Galaxy A8s لن يأتي بمنفذ تركيب السماعات

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/2/2018 5:02:00 PM
تسريب جديد: هاتف Galaxy A8s لن يأتي بمنفذ تركيب السماعات

الفترة السابقة ظهرت عدة تسريبات عن هاتف سامسونج Galaxy A8s وهو أول هاتف من الشركة سيأتي بثقب في الشاشة وشاشة LCD وكانت ذكرت التسريبات أن الهاتف كذلك لن يأتي بمنفذ 3.5 ملم.

 

وبالأمس ظهر تسريب جديد يؤكد أن هاتف سامسونج Galaxy A8s لن يأتي بمنفذ 3.5 ملم لتركيب سماعات الأذن وبذلك سيكون الهاتف أول هاتف لسامسونج يأتي بثقب في الشاشة وأول هاتف من الشركة لن يأتي بمنفذ 3.5 ملم لتركيب سماعات الأذن.

 

هاتف Galaxy A8s متوقع أن يتم الكشف عنه خلال الشهر الحالي أو على أقصى تقدير الشهر القادم ولكن النسبة الأكبر أن نراه الشهر الحالي لأن سامسونج لا تريد أن تسبقها هواوي وتقدم أول هاتف في العالم بثقب في الشاشة.



سامسونج Galaxy A8s