In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي ستعلن عن هاتف Nova 4 صاحب الثقب في الشاشة في 17 ديسمبر

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/3/2018 2:14:00 PM
هواوي ستعلن عن هاتف Nova 4 صاحب الثقب في الشاشة في 17 ديسمبر

كانت ظهرت تسريبات تذكر أن هواوي قد تسبق سامسونج وتقدم أول هاتف في العالم بثقب في الشاشة ولكن يبدو أن هذا لن يحدث حيث أعلنت سامسونج إنها ستعلن عن هاتفها Galaxy A8s يوم 10 ديسمبر وهواوي ستكشف عن هاتفها بعد ذلك بأيام.

 

وفقاً لصورة تشويقية تم نشرها اليوم هواوي ستعلن رسمياً عن هاتفها صاحب الثقب في الشاشة Nova 4 يوم 17 ديسمبر أي بعد أسبوع من إعلان سامسونج عن هاتف Galaxy A8s.

 

هاتف Nova 4 سيأتي بثقب في الشاشة على الجانب الأيسر للكاميرا الأمامية مثل هاتف سامسونج Galaxy A8s ومتوقع أن يأتي كلا الهاتفين بشاشة LCD وليس OLED.



هواوي Nova 4