In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تعمل على متصفح جديد مبني على Chromium

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/4/2018 4:18:00 PM
مايكروسوفت تعمل على متصفح جديد مبني على Chromium

على الرغم من إستغناء مايكروسوفت عن متصفح إنترنت إكسبلورر وتقديم متصفح جديد مع ويندوز 10 وهو إيدج إلا إنها مازالت لم تنجح في منافسة متصفحات كروم وفايرفوكس والسبب في ذلك إعتماد المتصفح على نفس المحرك والذي يجعله غير قادر على منافسة متصفحات جوجل وموزيلا.

 

ولكن اليوم ظهر تقرير جديد ذكر أن مايكروسوفت ستستغنى عن محرك EdgeHTML المستخدم في متصفح إيدج وستقدم متصفح جديد مبني على محرك Chromium المعتمد عليه في جوجل كروم Brave و Opera وعدد من المتصفحات الآخرى.

 

هذا المتصفح يحمل الاسم الكودي Anaheim وقد نراه مع التحديث القادم لنظام ويندوز 10 ولكن غير معروف إذا كان سيحمل اسم Edge أيضاً ام سيحمل اسم جديد.



مايكروسوفت windows 10 Microsoft Edge