In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ظهور نموذج هاتف من سامسونج بنوتش غريب يتم إختبار 5G عليه

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/5/2018 3:41:00 PM
ظهور نموذج هاتف من سامسونج بنوتش غريب يتم إختبار 5G عليه

بالأمس كان مؤتمر كوالكوم الذي أعلنت خلاله عن معالج Snapdragon 855 والذي يدعم إتصالات الـ 5G وكان يتواجد هواتف يتم إختبار التقنية عليها ومن ضمنهم نموذج هاتف من سامسونج.

 

نموذج هاتف سامسونج والذي يظهر في الصور الموجودة بالأسفل يتواجد به نوتش تصميمه غريب متواجد على الجانب الأيمن من الهاتف ويتواجد نوتش في الهاتف على الرغم من وجود حافة بالأعلى.

 

بالتأكيد هذا عبارة عن نموذج فقط وقد لا نرى هاتف من سامسونج بهذا التصميم ولكن بشكل مؤكد سنرى هواتف من سامسونج بنوتش سواء على الجانب أو في المنتصف ولكن لن تكون هواتف Galaxy S10.

 

 

 



سامسونج Samsung