In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Yahoo تزايد على موقع Hulu بمليار دولار

بواسطة أحمد علاء 5/26/2013 8:37:00 PM


قامت شركة Yahoo بشراء شركة PlayerScal بالامس وهي شركة مختصة في الألعاب ومن قبل أيام استحوذت على منصة التدوين الشهيرة “ تمبلر ” واليوم لدينا خبر عن نية شركة Yahoo للإستحواذ على موقع Hulu.

موقع Hulu التليفزيوني يعتبر من أكبر منصات الفيديو ويقدم مجموعة كبيرة من البرامج التلفزيونية لملايين المستخدمين كما أنه يحتوي على ميزة الإشتراك الشهري لعرض البرامج التي تحتاج للدفع وهي الميزة التي يحاول اليوتيوب اضافتها فى منصته.

موقع Hulu لديه ايردات سنوية لا تقل عن 700 مليون دولار والموقع يمتلك 400 مليون عضو شهريا والموقع يطلب ان الصفقة لا تقل عن مليار دولار امريكى.

المصدر