In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

النسخة الـ Beta من نظام iOS7 للمطورين جاهزة الأن للتحميل

بواسطة أحمد علاء 6/12/2013 5:46:00 AM


بعد الإعلان رسميا عن نظام iOS7 الجديد كليا خلال مؤتمر WWDC بالامس أصبحت أول نسخة تجريبية من النظام متاحة الان على موقع آبل فى قسم المطورين وجاهزة للتحميل وهى متوافقة مع الأجهزة الذى تم الاعلان عنها بالأمس وهى iPhone 4 أو أعلى و iPad 2 أو أعلى و iPod Touch الجيل الخامس.

ولكن لم يتم توفير إصدارات متاحة للعمل على أجهزة iPad حيث أن النسخة المتوفرة للهواتف الذكية فقط وسيتم الاعلان عن العديد من النسخ التجريبية من النظام فى الشهور القليلة القادمة إلى أن يتم الاعلان عن النسخة النهائية.

يمكنك الإطلاع على النسخة التجريبية من النظام من خلال الرابط : هنـــــا

المصدر