In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تؤكد إستحوذها على تطبيق الملاحة Waze

بواسطة أحمد علاء 6/12/2013 7:39:00 PM


منذ يومين كتبنا مقالة يتكلم عن إقترب جوجل من الإستحواذ على تطبيق الملاحة Waze بناءا على ما بثة الاعلام الاسرائيلي وجريدة هآرتز الاسرائيلية أن شركة جوجل تحاول بشتي الطرق الاستحواذ على التطبيق.

وهذا لم يكن إشاعة ولا تسريبا فقد كان حقيقيا حيث أكدت جوجل بنفسها هذا الخبر بالإستحواذ على الشركة المسئولة عن برنامج الملاحة Waze وطبعا سيعمل البرنامج كما كان بشكل مستقل مع إمداد من شركة جوجل بالحركة المرورية على برنامجها Google Maps.

وسيحصل تطبيق الملاحة Waze على بعض المساعدة من جوجل مثل محرك البحث ولم تعلن جوجل عن حجم الصفقة ولكن التسريبات تؤكد أنها تمت بـ 1.3 مليار دولار.

المصدر