In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مشاكل جهاز MacBook Air فى الـ Wi-Fi

بواسطة أحمد علاء 6/26/2013 3:30:00 AM


على مدى الأيام القليلة الماضية كنا نسمع من العديد من القراء عن عدم الإستقرار لمستخدمي أجهزة ماك بوك MacBook Air من أبل فقد اشتكي عدد من ملاك الحاسب MacBook Air مشاكل فى تقنية الوايرليس للجهاز .

وهذا من المحتمل فعلا بالنسبة لجهاز MacBook Air لأنه مزود بمعالج Haswell الجيل الرابع من شركة أنتل وهو أيضا أول منتج من أبل مزود برقاقة الوايرلس 802.11ac وهذا هو ما تسبب فى مشاكل الوايرليس للمستخدمين .

MacBook Air
وقد أكد موقع 9to5Mac الشهير والمهتم بأخبار التفاحة الأمريكية أن شركة أبل قد علمت بهذه المشكلة وأعلمت عدد من المتاجر بأنهم عليهم إرسال هذه الحاسبات التي يوجد بها هذه المشكلة وأرسالها إلى أبل لإجراء عدد من الإختبارات ومعرفة ماسبب حدوث هذه المشكلة فى الوايرليس .

المصدر