In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Galaxy S4 و HTC One بنظام أندرويد الخام لن يحصلا على التحديثات مباشرة من جوجل

بواسطة أحمد علاء 6/28/2013 3:33:00 AM


يبدو أننا لدينا خبر مفاجئ للكثيرون حيث يعتقد الكثير من الأشخاص أن هاتفى Galaxy S4 و HTC One بمجرد حصولهم على نظام أندرويد الخام سيحصلان على تحديثات أندرويد مباشرة من جوجل كما فى أجهزة Nexus ولكن يبدو أننا كنا مخطئين حول هذا الأمر حيث أن الهاتفين سوف يستمران فى الحصول على التحديثات من قبل الشركات المصنعة سامسونج و HTC.

Galaxy S4
إن الشركات المصنعة مازالت تحتفظ بخواص التحديثات حيث أن كل ما فعلته الشركات هو وضع الأكواد الخاصة بالنظام الخام فقط على الهواتف مما سيتيح لك مميزات هذا النظام من واجهة هواتف Nexus بدون أى تعديلات والتعديل عليها ولكن لن تحصل على نفس تجربة أجهزة Nexus بالطبع.

المصدر