In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

صور مسربة لنظام جيلى بين 4.3 لـ Galaxy S4 Google Edition

بواسطة أحمد علاء 6/28/2013 8:52:00 PM


لم يمر يومين على إطلاق هاتف Galaxy S4 بنظام اندرويد الخام على متجر جوجل بلاى بسعر 649 دولار حيث يعمل الهاتف بنظام الاندرويد جيلى بين 4.2 تم تسريب بعض الصور للهاتف بنظام جيلى بين 4.3 الغير معلن عنه من جوجل بعد.

جيلى بين 4.3 لـ Galaxy S4 Google Edition
ويبدو أن الشركات أصبح لديها نظام التشغيل الجديد قبل الإعلان عنه من جوجل ولكن لا يوجد أى هاتف فى الأسواق حاليا يعمل رسميا بنظام اندرويد جيلى بين 4.3 وتظهر الصور من داخل النظام عن بعض التحديثات القادمة مع التحديث الجديد ومن المتوقع أن يتم الاعلان رسميا عن التحديث الجديد فى شهر يوليو القادم.

جيلى بين 4.3 لـ Galaxy S4 Google Edition

جيلى بين 4.3 لـ Galaxy S4 Google Edition
المصدر