In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تفوق ملحوظ لـ Instagram على Vine فى مشاركات الفيديو

بواسطة أحمد علاء 6/30/2013 6:53:00 PM


على الرغم من أن فيس بوك تعانى من بعض الإضطرابات نظرا لبعض الخطوات السلبية التى تتخذها الشركة الا أن تحديث تطبيق Instagram وإعلان خدمة مشاركة الفيديو رسميا على التطبيق لمدة 15 ثانية كان لها أثرها الإيجابى والتفوق الملحوظ على تطبيق Vine المنافس حيث أثر التحديث الجديد لـــ Instagram بشكل ملحوظ على نسب مشاركات الفيدية على Vine.

تفوق ملحوظ لــ Instagram على Vine فى مشاركات الفيديو
وفقا لآخر التحليلات الصادرة خسر تطبيق Vine حوالى 40% من نسبة مشاركة الفيديو قبل الإعلان عن الخدمة على Instagram حيث استمرت هذه النسبة فى التزايد الى أن وصلت الى 70% فى الفترة من 15 يونيو الى 25 يونيو.

المصدر