In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

LG لا تخطط لإنتاج هاتف ويندوز فون فى الوقت الحالى

بواسطة أحمد علاء 7/6/2013 8:58:00 PM


منذ فترة سمعنا أن شركة LG سوف تعمل على إنتاج هاتف ذكى جديد بنظام الويندوز فون ولكن هذا لا يتفق مع ما قاله المتحدث الرسمى بإسم الشركة حيث قال أن الشركة لا تخطط لإطلاق هاتف جديد بنظام الويندوز فون فى الوقت الحالى.

وقد أضاف قائلا أنه لا يرى أن سوق الهواتف الذكية الأن لا يحتاج الى إطلاق مثل هذا الهاتف الذكى وأن نظام الأندرويد سوف يظل نظام التشغيل الرئيسى لتشكيلة هواتف LG الذكية القادمة.

Android
وذكر أيضا أن هاتف الويندوز فون لا يزال فى مرحلة مبكرة وأن الشركة لم تقرر حتى الان متى وأين سوف تقوم بالإفراج عن هذا الهاتف الذكى.

المصدر