In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Moto X لن يتم الكشف عنه الأسبوع القادم

بواسطة أحمد علاء 7/7/2013 2:11:00 AM


ذكرنا لحضراتكم فى وقت سابق أن موتورولا سوف تقوم بالإعلان عن هاتفها الذكى المنتظر والذى طال إنتظاره Moto X فى 11 يوليو القادم وهو يعتبر أول هاتف موتورولا ذكى يعمل بنظام التشغيل الأندرويد ولكن يبدو أن هذا لن يحدث.

فوفقا لبعض المصادر توجد بعض التكهنات تشير بأن جوجل لن تقوم بالكشف عن Moto X فى حدثها الإعلامى الأسبوع المقبل حيث كان الكشف عن هذا الهاتف ما هو إلا شئ أخر بجانب الحدث الأكبر وهو الكشف عن النسخة الجديدة من نظام التشغيل الأندرويد.

وإعتبارا من الأن لا توجد أى تفاصيل مؤكدة عن الهاتف ولكن يمكننا أن نتوقع أنه سوف يأتى بشاشة بين 4.5 بوصة و 4.7 بوصة وأنه سوف يعمل بنظام التشغيل أندرويد 4.3 ومن المتوقع إطلاقه فى الأسابيع القليلة المقبلة.

المصدر