In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تطبيق Foursquare يصل إلى هواتف Nokia Asha

بواسطة أحمد علاء 7/11/2013 9:50:00 PM


تطبيق Foursquare الشهير يتطلع لزيادة مصروفاته الى 1.5 مليار دولار للدخول على أسواق جديدة وهو ما جعله يتحد مع شركة عملاقة مثل نوكيا لينشر من خلالها تطبيقه إلى أسواق جديدة.

وقد أعلنت شركة Foursquare أن تطبيقها سيكون متوفرا عبر نظام Nokia S40 phones الذي يعمل على هواتف Asha الشهيرة وهو ما سيجعل تطبيق Foursquare موجودا ما بين الأسواق التي تبحث وبكثرة عن هواتف رخيصة.

Foursquare
كما أعلنت الشركة أنه خلال الأشهر القادمة سيكون التطبيق مثبت مسبقا على عدد من هواتف Asha وأن التطبيق لا يتطلب تشغيل خاصية GPS.

المصدر