In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستطلق النسخة التجريبية الرابعة من iOS 7 اليوم

بواسطة أحمد علاء 7/30/2013 12:23:00 AM


كان من المتوقع الكشف عن النسخة التجريبية الرابعة beta 4 من نظام تشغيل iOS 7 الجديد من آبل يوم الإثنين الماضى 22 يوليو حيث صدرت بعض التقارير أن آبل ستستمر فى الإعلان عن العديد من النسخ التجريبية بمعدل نسخة جديدة كل أسبوعين حيث أطلقت آبل النسخة التجريبية الثالثة فى 8 يوليو لذا كان من المتوقع إطلاق الرابعة الإثنين الماضى ولكن لم يحدث ذلك.

وفقا لبعض مصادر موقع BGR فأن آبل على وشك الإعلان عن نسخة beta 4 لاحقا اليوم فى حين ذكر الموقع أيضا أن آبل ستكشف عن نسختين تجريبيتين للنظام بعد ذلك فقط الى أن يتم الإعلان عن النسخة النهائية مع الإعلان عن هاتف iPhone 5S فى منتصف أو نهاية شهر سبتمبر القادم.

المصدر