In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أبل تتجه لسامسونج لانتاج شاشات iPad mini بدقه Retina

بواسطة أحمد علاء 8/1/2013 11:56:00 PM


وفي وقت سابق من هذا الشهر، كان هناك شائعة أن شركة أبل كانت تواجه تأخيرات محتملة فى تصنيع جهاز IPad Mini بسبب قضايا المورد والشركات المتعاونه وأيضا كانت هناك أخبار عن عدم نية أبل وضع شاشات عالية الدقة  Retina في الجيل القادم من لوحيّها iPad mini .

واليوم أكدت صحيفه وول ستريت جورنال أن أبل قد حلت بعض مشاكلها مع سامسونج وستستخدم شاشات عالية الدقة مصّنعة من قبل سامسونج العملاق الكوري وستضعها في الجيل القادم من iPad mini وهذا بسبب نقص الإمدادات من الشركات التي تعاقدت معها أبل لإنتاج هذه الشاشات مثل شارب Sharp و LG ومن المرجح أن يكون iPad mini القادم هو نفس النموذج الحالي بحجم 7.9 بوصة .

المصدر