In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

HTC One و Galaxy S4 Google Edition يحصلان رسميا على تحديث جيلى بين 4.3

بواسطة أحمد علاء 8/3/2013 11:11:00 PM


بعد أقل من أسبوعين على الإعلان رسميا عن تحديث الأندرويد الجديد جيلى بين 4.3 حصل هاتفى HTC One و Galaxy S4 بنظام أندرويد الخام أو Google Edition على التحديث الجديد كأول هاتفين يحصلان على التحديث رسميا بعد الإعلان عنه حيث يزن التحديث حوالى 150 ميجابايت لهاتف Galaxy S4 و 185 ميجابايت لهاتف HTC One .

حيث ستحصل على التحديث تلقائيا بعد شراؤك أيا من الهاتفين يأتى التحديث الجديد بالعديد من المميزات والخواص للهاتفين مثل زيادة حجم الأيقونات وتحديثات الـــ Widget والعديد من المميزات الأخرى فى حين جوجل لم تكشف عن أى خطط مستقبليه لقائمة هواتف ستحصل على التحديث الجديد ولكنه سيأتى للعديد من الهواتف الذكية قريبا.


المصدر