In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

اللوحى Motorola XOOM يحصل على تحديث أندرويد جيلى بين 4.1

بواسطة أحمد علاء 8/4/2013 5:31:00 AM


عامين الأن منذ إطلاق اللوحى Motorola Xoom لأول مرة عادة لا يحصل اللوحى على العديد من التحديثات أو الكثير من الإهتمام ولكن حصل اليوم اللوحى رسميا على تحديث نظام الأندرويد جيلى بين 4.1 فى خطوة ستسعد الكثيرون من مستخدمى هذا اللوحى حيث سيجلب التحديث للوحى العديد من المميزات منها خدمة Google Now وتحسين لخاصية الاشعارات وخاصية البحث الصوتى.

Motorola XOOM
هذا بالإضافة إلى تطوير قائمة الإعدادات وحصول اللوحى على لوحة المفاتيح الإفتراضية المحسنة حيث تستطيع التنبؤ بالكلمات بمجرد البدء فى الكتابة لمساعدة المستخدم وسيكون التحديث الجديد متاح لمستخدمى اللوحى فى الأيام القليلة القادمة فى حين يتوقع أن يكون هذا هو التحديث الأخير للوحى حيث لن يحصل الجهاز على تحديث جيلى بين 4.2.

Motorola XOOM
المصدر