In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

HTC One لن يحصل على تحديث جيلى بين 4.2 وسينتقل مباشرة الى تحديث 4.3

بواسطة أحمد علاء 8/19/2013 5:12:00 AM


منذ حوالى شهر حصل هاتف HTC One النسخة العالمية على تحديث الأندرويد جيلى بين 4.2 ولكن مازال هاتف HTC One من شركة Verizon الأمريكية لم يحصل على التحديث بعد ومازال يعمل بنظام جيلى بين 4.1 صرح الرئيس التنفيذى للشركة Jason Mackenzie عن عدم حصول هاتف Verizon HTC One على تحديث جيلى بين 4.2 وسينتقل الى تحديث 4.3 مباشرة فى حين حصول هاتف HTC One Google Edition على تحديث 4.3 الجديد بالطبع كأول هاتف حصل عليه مع هاتف Galaxy S4 Google Edition.

ذكر Mackenzie أن تحديث جيلى بين 4.2 هو تحديث بسيط ولن يفيد الهاتف كثيرا لذا قررت شركة HTC ان يحصل الهاتف على تحديث 4.3 مباشرة ولكن للأسف لم يذكر أية معلومات عن موعد إطلاق تحديث جيلى بين 4.3 الجديد للهاتف.

المصدر