In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هل كنت تشارك الكمبيوتر مع عائلتك أو الأصدقاء على أساس منتظم؟

بواسطة أحمد علاء 8/21/2013 3:16:00 AM


هل تريد أن تبقي العناوين والموضوعات وإعدادات منفصلة من أي شخص آخر؟ قامت جوجل بإطلاق ميزة التحكم الأسري في الإصدارات المستقبلية من متصفح جوجل كروم .هذا يعنى أنه بإمكانك عمل مزامنة من أى متصفح كروم ، عبر الدخول إلى حسابك فى Gmail وبدء المزامنة مع المتصفح ، وبإضافة ميزة تعدد الحسابات .

لاتزال هذه الميزة في مراحل التطوير الأولى ومن المحتمل أن تجري عليها بعض التعديلات قبل أن تخرج بشكلها النهائي.وسيتم إطلاق هذه الخاصية فى النسخة القادمة من متصفح كروم ، أي النسخة السادسة عشر التى ما زالت حاليا فى المرحلة التجريبية Beta .


المصدر