In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الانتهاء من قانون مكافحه جرائم الانترنت والاباحيه

بواسطة أحمد علاء 4/29/2012 2:34:00 AM

انتهى حزب الحريه والعداله من اعداد قانون مكافحه جرائم الانترنت والمواقع الاباحية تمهيدا لعرضه على مجلس الشعب, حيث يتكون المشروع من مواد صارمه تفرض عقوبات رادعه على مرتكبى هذه الجرائم حيث سيتم معاقبه الهاكرز بالحبس لمده عام وغرامه لا تزيد عن 500 الف جنيه...

كما سيتم معاقبه اى شخص يستولى على حسابات بنكيه او ائتمانيه واستغلالها للحصول على اموال او ابتزاز اصحابها بالحبس والغرامه لا تزيد عن مليونى جنيه .
كما يتضمن المشروع معاقبه كل من ينتج اى ماده من شأنها المساس بالنظام العام أو القيم الدينية او الاداب العامة او حرمه الحياه الخاصه بالحبس مده لا تقل عن 5 سنوات وغرامه لا تزيد عن 3 ملايين جنيه . 

المصدر : جريدة الاهرام