In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيديو تشويقي من شركة Sony لحاسب ولوحي فى جهاز واحد

بواسطة أحمد علاء 8/29/2013 8:17:00 PM


قدمت الشركة اليابانية اليوم فيديو تشويقي بإستخدام الورق ربنا يكون لحاسب جديد ويبدو أن شركة Sony بدأت تعد العدة لعرض هذا الجهاز فى مؤتمر برلين IFA القادم فى 6 من شهر سبتمبر القادم.

ومن المتوقع أن يكون هذا الفيديو التشويقي لحاسب يسمي VAIO Flip PC والمفهوم من الفيديو أن هذا الحاسب يمتلك مواصفات مذهلة فيمكن للحاسب أن يتحول إلى جهاز لوحي وبنفس الوقت يحمل لوحة المفاتيح والمثير في الإهتمام أنه يمكنك طيّ لوحة المفاتيح لتكون بمثابة مسند للجهاز اللوحي.


وإذا صدقت هذه الشائعات وهذه التكهنات سيكون هذا الجهاز مشابه للحاسب المحمول Ideapad Yoga 11S ولم يتبقي الكثير على 6 سبتمبر لنشهد ما تحضر له Sony لعرضه أمامنا.

المصدر