In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيديو : جوجل تكشف عن Nexus 5 عن طريق الخطأ

بواسطة أحمد علاء 9/6/2013 1:07:00 AM


يبدو أن شركة جوجل ظلت مشغولة بالشراكة مع شركة Nestle لتستخدم إسم KitKat فى الأندوريد القادم  Android 4.4 ولكن يبدو أن كل هذ الحماس بدلا من أن يقدموا نظرة مبكرة عن النظام القادم Android 4.4 في فيديو ترويجي لإعلان الأندوريد كيت كات ظهر موظف جوجل وهو يحمل هاتف Nexus جديد فى الجزء خلفي يضم شعار Nexus وعدسة الكاميرا الكبيرة التي لم تظهر على أي من الأجهزة الموجودة.

فيبدو أنه الهاتف المنتظر من شركة جوجل وهو Nexus 5 فلم يتبقي غيره من جوجل بعد أن أعلنت عن هاتف Moto X وقامت بخفض أسعار هاتف Nexus 4 جاء الدور على هاتف Nexus 5 أن ينطلق الى الحياة.

اليكم الفيديو :


المصدر