In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

متجر تطبيقات الفيس بوك قريبا

بواسطة أحمد علاء 5/13/2012 2:24:00 AM

صرح الفيس بوك Facebook انه في غضون أسابيع قليلة سيتم فتح متجر خاص به يضم العديد من التطبيقات الموجهة إلى منصات مختلفة Web , iOS , Android, حيث يسعى الفيس بوك من إطلاق هذا المتجر إلى تسهيل عملية البحث عن التطبيق المناسب لكل مستخدم...

وسيطلق على المتجر الجديد اسم App Center كما أن متجر الفيس بوك Facebook الجديد سيكون منصة للعديد من المطورين و الشركات لعرض أعمالهم وإبداعاتهم من تطبيقات وألعاب, بدون شك متجر الفيس بوك الجديد سيكون منصة مهمة خصوصا أن عدد مستخدمي الفاس بك يبلغ 900 مليون مستخدم, إلا أن Facebook  أكد انه سيستبعد من متجره App Center التطبيقات الخبيثة أو التي لم تحظى شعبية و إعجاب المستخدم .

متجر الفيس بوك - facebook app center

source