In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أرقام كبيرة للعبة Plants vs Zombies 2

بواسطة أحمد علاء 9/5/2013 10:00:00 PM


قبل 5 أيام تقريباً تم إطلاق لعبة Plants vs Zombies 2 على الأجهزة العاملة بنظام iOS، و يبدو أن خمسة أيام كانت أكثر من كافية لتتمكن اللعبة من تحقيق أرقام عالية جداً في عمليات التحميل على الرغم من إطلاقها على نظام تشغيل واحد.

فقد أعلنت EA أن لعبتها Plants vs Zombies 2 حصلت على 16 مليون عملية تحميل خلال الخمس الأيام الأولى بعد الإطلاق، اللعبة حاصلة على المركز الأول في متجر التطبيقات في 137 دولة و تقيمها يتراوح ما بين 4.5 إلى 5 و مجموع ساعات لعب الاعبين وصل إلى 25 مليون ساعة لعب.

وهذا أنفوجرافيك يوضح الأرقام المذهلة التي حققتها اللعبة إلى الآن:


أرقام كبيرة للعبة Plants vs Zombies 2
المصدر