In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تطبيق Line الشهير للتواصل سيصل إلى Galaxy Gear الشهر المقبل

بواسطة أحمد علاء 9/8/2013 5:16:00 PM


كشف موقع SAMmobile عن خبر وصول تطبيق Line الشهير لساعة سامسونج الذكية وهو التطبيق الذي نال شهرة كبيرة على جميع منصات الهواتف الذكية .

لكن الموقع أوضح أن التطبيق لن يكون بنفس الواجهة التي هو عليها في الهواتف الذكية ولا حتى بكامل المميزات وسوف يحصل على وظائف محددة فقط منها المكالمات الصوتية الواردة والرسائل والإشعارات وقد يكون التطبيق حصريا فقط لمستخدمي اليابان في البداية.

يذكر أن من مميزات ساعة سامسونج إمكانية تحميل التطبيقات خلافا لساعة سوني التي تحتوي على بعض المهام المحددة فقط وأيضا أعلنت سامسونج أنها ستوفر ما يزيد عن 70 تطبيق لساعتها الذكية في متجرها الخاص.

المصدر