In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

السموم الرقمية

بواسطة أحمد علاء 9/11/2013 5:03:00 AM


الإنترنت يمكن أن يكون داء مثل أي داء أخر لذلك إفتتحت المستشفى الأمريكية المركز الطبي الإقليمي برادفورد (بنسلفانيا) برنامج "التخلص من السموم الرقمية" وفي عشرة أيام، يتعلم المرضى كيف يتخلصون من الإنترنت، و ذلك بعد أن يقضون 72 ساعة كاملة، من دون جهاز كمبيوتر، أو لوحي، أو هاتف ذكي.

وذلك بالإضافة إلى الاستفادة بمتابعة علاجية وربما الدواء ولكن لكل شي ثمن ،وما أغلى ثمن الحرية وأن تتحرر من الإنترنت حيث يمكن أن يكلفك ذلك أكثر من 10،000 € ومثل هذه المبادرات موجودة بالفعل في الخارج، ولكن ماذا عن عالمنا العربي ؟

المصدر