In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

نظام iOS7 سيكون متوفر مجانا بدءا من 18 سبتمبر الجارى

بواسطة أحمد علاء 9/11/2013 2:52:00 AM



أعلنت آبل منذ قليل خلال مؤتمرها عن النسخة النهائية من نظام iOS7 حيث ذكرت ان النظام الجديد سيكون متوفر مجانا للجميع بدءا من 18 سبتمبر الجارى حيث أن الجدير بالذكر ظهور بعض التقارير عن أن النظام الجديد سيكون متوفر بمجرد الإعلان عن هاتفى iPhone 5S و 5C ولكن يبدو أنه سيتأخر قليلا حيث ذكرت آبل منذ قليل أنها تتوقع أن يتم تحميل النظام أكثر من مئات الملايين من المرات.

سيعمل النظام الجديد على هاتف iPhone 4 أو أعلى ومن بداية iPad 2 أو أعلى وسيعمل على جهاز iPod Touch الجيل الخامس سيحمل النظام الجديد أكثر من 200 ميزه جديده مع تغيير كامل للنظام حيث أصبح النظام أكثر قوة وجاذبية وذلك بعد إطلاق العديد من النسخ التجريبية إلى الآن.

المصدر