In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تحديث جديد لتطبيق جوجل بلس على اى فون

بواسطة أحمد علاء 5/15/2012 1:20:00 AM

كشفت جوجل Google عن تحديثها الجديد لتطبيق جوجل بلس Google +  للاي فون, بالرغم من أن النسخة القديمة كانت تعمل بشكل لا بأس به إلا أن جوجل Google   أرادت أن تلفت النظر بشكل اكبر إلى شبكتها الاجتماعية من خلال هذا التحديد الجديد Google + الذي يحمل مجموعة من المواصفات الجميلة..

والمزيد من التحسينات الجذابة كخط أكثر وضوحا وصورة الملف الشخصي تظهر بشكل اكبر, عكس ما كانت عليه في النسخة السابقة, كما شمل التحديث الصفحة الرئيسية من التطبيق تظهر أكثر جمالا, لتثبيت التطبيق الجديد زر الرابط التالي تطبيق google +

للمزيد عن التطبيق شاهد الفيديو

المصدر