In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تطلق متصفح Internet Explorer 11 لمستخدمى Windows 7

بواسطة أحمد علاء 9/20/2013 1:35:00 AM


أعلنت مايكروسوفت هذا الأسبوع أن إصدار Release Preview من متصفح internet explorer 11 متوفر الآن للتحميل لمستخدمى windows 7 حيث يتساوى الآن مستخدمى windows 7 مع مستخدمى windows 8 ووعدت مايكروسوفت أن الإصدار الجديد من المتصفح سيكون أسرع بنسبة 30% من الإصدارات الأخرى الجدير بالذكر أن مايكروسوفت أطلقت إصدار Developer Preview من المتصفح منذ شهرين تقريبا لنظام windows 7 للمطورين.

صرحت مايكروسوفت أيضا أن المتصفح الجديد سيكون أسرع فى الأداء بنسبة 9% من الإصدار السابق Internet Explorer 10 وأسرع بنسبة 5% من إصدار Developer Preview يمكنك التوجه إلى موقع مايكروسوفت الآن وتحميل المتصفح الجديد من هنا


المصدر