In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شركة EA تتهم آبل بدفع مبالغ لتأخير وصول لعبة Plants Vs Zombies 2 لنظام الأندرويد وآبل تنفى

بواسطة أحمد علاء 9/26/2013 12:46:00 AM


يبدو أننا على موعد مع مسلسل من المسلسلات الدرامية والخاص بلعبة Plants Vs Zombies 2 التى وصلت إلى نظام iOS فى شهر أغسطس الماضى حيث ذكرت الشركة أن اللعبة قادم لنظام الأندرويد قريبا ولكن إلى الآن لم تصرح الشركة عن أى شئ أو موعد محدد لإطلاقها للنظام لذا قام Frank Gibeau الرئيس التفنيذى لشركة EA الشهيرة للألعاب بإتهام آبل بدفعها مبالغ للشركة المطورة للعبة بتأخير إطلاقها لنظام الأندرويد .

ولكن لم يصرح Gibeau عن مبلغ محدد تم دفعه للشركة لتأخير الإطلاق أو ما الدافع وراء ذلك ولكن بالطبع بعد تصريحات شركة EA قامت آبل بالنفى أنها دفعت أى مبالغ لتأخير إطلاق اللعبة لنظام الأندرويد وأن هذا الكلام ليس له أى أساس من الصحة.

المصدر