In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

بلاك بيرى تعمل على تطبيق BBM للأجهزة الشخصية

بواسطة أحمد علاء 9/28/2013 12:26:00 AM


ونحن فى إنتظار إطلاق تطبيق BBM لنظامى الأندرويد و iOS حيث كان من المتوقع إطلاقه فى 21 سبتمبر ولكن قامت بلاك بيرى بتأخير إطلاق التطبيق بسبب التطبيقات المزيفة والمسربة المتواجدة إلى أن تقوم الشركة بحجب جميع هذه التطبيقات أعلنت بلاك بيرى أنها تعمل أيضا على تطبيق BBM للأجهزة الشخصية حيث سيصبح بإمكانك الإستمتاع على التطبيق أيضا على جهاز ليس على الهواتف الذكية فقط وإجراء المحادثات من الجهاز إلى الهاتف والعكس.

ذكرت الشركة أن التطبيق قادم لنظام ويندوز ولا توجد أية معلومات حول قدومه لنظام ماك أو لينكس ولم تذكر أيضا أية معلومات عن موعد إطلاقه رسميا أو الإنتهاء من تطويره.

المصدر