In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاشة الموت الزرقاء تنتقل إلى هاتف أبل iphone 5S

بواسطة أحمد علاء 10/12/2013 2:05:00 AM


كلنا نعرف شاشة الموت الزرقاء التى تظهر على شاشات أجهزة الكمبيوتر لمستخدمى نظام التشغيل ويندوز xp وبعد أن تمكنت منه قررت الإنتقال إلى أجهزة أبل حيث ظهرت مؤخرا على الهاتف الجديد iphone 5S.

قد أفاد بعض مستخدمى الهاتف iphone 5S أن هواتفهم تتحول إلى اللون الأزرق ثم بعدها يتم إعادة تشغيل الهاتف تلقائيا وقالوا أن هذا يحدث نتيجة إستخدام تطبيق الأرقام فى Apple's iWork suite والذى يأتى مجانا مع الهاتف.

وقد قال مستخدمون أخرون أن هذه الشاشة الزرقاء تظهر أيضا عند إستخدام تطبيق ESPN ScoreCenter وأن هذه المشكلة ظهرت فى الهاتف iphone 5S بداية من إطلاق الهاتف فى الأسواق.

وهذا فيديو يوضح ظهور هذه الشاشة الزرقاء على الهاتف :


المصدر