In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تسريب شكل صندوق هاتف Nexus 5 الأبيض

بواسطة أحمد علاء 10/19/2013 5:18:00 AM


يبدو أن جهاز جوجل الجديد لم يبقى في سرية على الإطلاق فقد تسرب عنه تقريبا معظم الأشياء ولم يأت موعد إطلاقه بعد فقد حلنا من متجر UNDRkg للتو على صورة لصندوق الهاتف الرسمي النسخة البيضاء ومن الواضح في الصورة شكل الجهاز الرسمي كما تسرب البارحة من متجر Google Play وأيضا شعار شركة LG .

لكن من الغريب أن تتسرب النسخة البيضاء من الجهاز حاليا لأن جوجل عندما أعلنت عن Nexus 4 لم تتيح النسخة البيضاء مباشرة لكنها أتاحتها بعد فترة ولكن نأمل أن تطلق جوجل النسختين من الجهاز فور خروجه للأسواق.


المصدر