In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تكرم بيتر كارل فابيرج

بواسطة أحمد علاء 5/30/2012 11:30:00 PM

اليوم جوجل يكرم بيتر كارل فابيرج، الصائغ الروسي الشهير، الذي اشتهر ببيض فابيرج. ولد فابيرج في سانت بطرسبرغ، روسيا،و ورث أعمال الصياغة عن والده غوستاف فابيرج. صنع فابيرج الآلاف من البيض المرصعة من سنة 1885 إلى 1917، التي كانت على نمط بيض عيد الفصح،
وذلك باستخدام المعادن الثمينة والأحجار الكريمة. و كانت بيض فابيرج الأكثر شهرةً تلك التي صنعت خصيصاً كهدية من قبل القيصر الكسندر الثالث لزوجته. و قد كان بيض فابيرج موضوع فيلم اوشن 12 حيث كان لبطل الرواية داني أوشن(جورج كلوني) معارك مع فرانسوا تولر (فينسنت كاسيل) لسرقة البيض.