In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Android's KitKat يأتي للعمل على الشاشات الضخمة

بواسطة أحمد علاء 10/25/2013 8:11:00 PM


حتي الآن لم نسمع عن مميزات قوية وجديدة فى الأندرويد القادم Android's 4.4 KitKat ولكن اليوم تسربت معلومات هامه تشير أن جوجل ركزت فى الإصدار الجديد من الأندرويد كيت كات قدرتها على التفاعل بشكل جيد مع شاشات العرض كبيرة ، ولم يكن التركيز حقا على الهواتف الذكية مع هذا واحد ولكن على شاشة التلفزيون .

وهناك خدمه جوجل Google TV التي لم تحقق نجاحا مذكورا بسبب الواجهة الرديئة وقد قررت جوجل أن تستغل اسم منتشرا وناجحا كالأندرويد لتعلن عن Android TV على شكل Android's 4.4 KitKat .

وتكمله للتسريبات فيبدو أن شركة جوجل إتفقت مع الكورية LG لإنتاج شاشات كبيرة تعمل بنظام الأندرويد كيت كات أو ما يسمي ب Android TV .

المصدر