In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

متاجر أبل تحقق أقوي أرباح لهذا العام

بواسطة أحمد علاء 10/29/2013 7:05:00 PM


يبدو أن التصريحات المالية الخاصة بشركة ابل بخصوص أرباحها هذا العام تعود بالخير على الشركة فقد حققت ابل نجاحا ملحوظا وقويا عن العام الماضي إجمالا ففي أخر تقرير لشركة أبل لهذا العام أثبت أن هناك نسبة 6% زيادة فى ارباح متاجر التجزئة الخاصة بالشركة اى حوالى 4.1 مليار دو?ر لهذا العام وهو ما يعادل حوالي 10% زيادة في هذا الربع من العام الماضي هذا ما جعل الشركة تعمل على فتح 30 متجر جديد ليسوا جميعا داخل الو?يات المتحدة ا?مريكية.

و يظهر التقرير أيضا أن المتاجر قد إستقبلت ما يقارب من 99 مليون زائر بمتوسط 18.500 زائر لكل متجر مع العلم ان الشركة تملك 416 متجر يوجد منهم 162 متجر خارج الولايات المتحدة ا?مريكية.

المصدر