In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

رئيس نظام iOS يغادر آبل بعد 23 عاما

بواسطة أحمد علاء 11/4/2013 4:35:00 AM


Henri Lamiraux نائب الرئيس التنفيذى لأبل ورئيس نظام iOS وفقا لحسابه على موقع LinkedIn أعلن تقاعده عن العمل من آبل رسميا فى حين تم تأكيد الخبر من خلال حسابه على موقع فيس بوك جاء هذا الامر بعد اسابيع من اطلاق نظام iOS7 رسميا حيث صرح فى ذلك الوقت ان هذا النظام قد يكون نظامه الاخير مع آبل ولكن لم يلاحظ أحد ان هذه اشاره لتقاعده قريبا بعد 23 سنة من العمل مع شركة آبل.

رئيس نظام iOS يغادر آبل بعد 23 عاما
جاء Lamiraux الى آبل فى عام 1990 وعمل فى العديد من المناصب فى الشركة الى ان وصل لرئيس نظام iOS حيث عمل كمهندس فى العمل على هاتف iPhone الاول وبعد ذلك انتقل الى فريق نظام iOS وليس معلوما تماما الى الان من سيحل محل Lamiraux فى آبل.

المصدر