In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فيس بوك يرد على كل المشاكل الخاصة بالجداول الزمنية

بواسطة أحمد علاء 11/13/2013 6:03:00 AM


إستخدم موقع التواصل الإجتماعى فيس بوك  الجداول الزمنيه لكثير من القضايا والإبلاغ عنها علي الرغم من أن كل ملف قضيه يبدو علي نطاق واسع والتقارير لا تزال غير واضحه.

وهل كان جميع مستخدمى فيس بوك  يتأثرون أم لا؟ فالمشكلة تكمن في تلقى كثير من التقارير تفيد بأن بعض مستخدميين فيس بوك  يواجهون صعوبة في عمليه تحميل الصفحات ومنهم من لا يستطيع فتح محتوى صفحه فيس بوك  لديه.

وفى نفس السياق قال المتحدث لشبكة فيس بوك  في بيان له" نحن نعمل بنشاط من أجل حل هذه المسأله .حيث يظهر خلل التخمينات ويظهر الخطأ التالى"عذراً لم يتم تحميل الصحفه. الرجاء المحاوله مره أخرى. وأضاف المتحدث أنه سوف يتم حل هذه المشكله سريعه.

ونعتذر عن أى قلق فى شبكة فيس بوك.

المصدر