In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شركة HTC تدعوكم الى الحدث الكبير يوم الاربعاء القادم

بواسطة أحمد علاء 11/26/2013 8:38:00 PM


شركة HTC ترسل للصحافه والإعلاميون وتدعوهم بشكل رسمي الى الحدث الخاص بها يوم الأربعاء القادم فى الصين ومن الواضح أن شركة HTC ستعلن عن هواتف جديدة قد تكون خاصة بالأسواق الصينيه فقط ومنها للعالم جميعا .

اقرأ أيضا :
 9 أسماء مضحكة ومرفوضة بعيدا عن أندرويد كيت كات


ومن المتوقع أن تكشف شركة HTC عن هاتف جديد بنظام أندرويد كيت كات وأيضا من المتوقع أن تحمل السلسة الجديدة من فئه Desire والمعروفه أنه تمتلك مواصفات متوسطة وبالوان جديد وبسعر في متناول الجميع في محاولة جادة من HTC للحفاظ على حصتها على الأقل في الأسواق الآسيوية قد تكون 100 دولار فقط .

المصدر