In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

نوكيا تعلن عن تطبيق Nokia Camera رسميا

بواسطة أحمد علاء 12/17/2013 10:34:00 PM


منذ فترة وهناك شائعات حول تطبيق جديد قد تطلقه الشركة العملاقه نوكيا وهو ما تحول الآن من شائعات الى حقيقة حيث أعلنت الشركة الفلندية نوكيا اليوم عن تطبيق Nokia Camera الجديد والذي يعمل مع هواتف نوكيا لوميا Nokia Lumia التي تعمل بنظام Windows Phone 8 .

اقرأ أيضا:
9 أسماء مضحكة ومرفوضة بعيدا عن أندرويد كيت كات


واهم ما جاء في التطبيق Nokia Camera أنه يقدم إعدادات تلقائية سهلة ومتطورة جدا مع براعه فى التصوير ووضوح أكثر لرؤيا الكاميرا ويعمل مع كل هواتف Nokia Lumia فهو متوافق مع هذه الإصدارات لوميا 520, 521, 620, 625, 720, 810, 820, 822 ومتوافق أيضا مع الهواتف التي تعمل بتقنيه PureView .

يمكنك الإستمتاع بتجربه التطبيق Nokia Camera بنفسك من خلال متجر Windows Store التطبيق فى المرحله التجريبة.

المصدر