In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

dislike أصبحت الآن على تطبيق Facebook Messenger

بواسطة أحمد علاء 12/18/2013 7:36:00 PM


لم تمر الأيام كثيرا عن التسريبات حول الأيقونات التي سيستخدمها الفيس بوك فى تطبيق Facebook Messenger والتي كان منها أيقونه dislike والتي تعني لم يعجبني فقد أصبح بإمكانك الآن فى تطبيق Facebook Messenger الإشارة على المشاركات بالإعجاب like أو بعدم الإعجاب dislike .

اقرأ أيضا:
أفضل طرق البحث على الإنترنت للحصول على نتائج أسرع وأدق


ويبدو أن الفيس بوك قد أطلق زر dislike فى حزمة من الأيقونات الجديدة التي تفيد المستخدمين فى التعبير عن رأيهم وحالاتهم كخطوة أولي تجريبية ثم بعد ذلك سيقوم بتطبيق هذه الحزمة الى الفيس بوك على الشاشات الكبيرة قريبا.

المصدر