In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شراكة بين سوني و باناسونيك لإنتاج شاشات OLED

بواسطة أحمد علاء 6/27/2012 1:14:00 AM

خلال هذا الأسبوع تم الإعلان عن قيام شراكة بين كل من شركتي سوني Sony و باناسونيك Panasonic لإنتاج شاشات كبيرة الحجم من نوع OLED, و اليوم يتم الإعلان الرسمي عن الشراكة التي تجمع الشركتين من خلال موقع شركة سوني.
سوني و باناسونيك أعلنتا عن تكثيف جهودهما لتطوير شاشات الجيل الجديد OLED اعتمادا على خبراتهما و مراكز تطويرهما لإنتاج هذا النوع من الشاشات العالية الدقة خلال سنة 2013 .
للعلم أن أكثر ما يميز هذه التقنية الجديدة عن كل من تقنية LDC و البلازما هو أن التقنية الجديدة تستهلك طاقة اقل من التقنيات السابقة كما أنها تتميز بسرعة استجابة عالية و درجة سطوع أوضح و بسماكة صغيرة و قابلية شاشات OLED للطي.

المصدر