In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أول صورة واقعية مسربة لهاتف نوكيا بنظام الأندرويد المنتظر

بواسطة أحمد علاء 1/14/2014 3:40:00 AM


منذ أن بدأت أولى التسريبات حول هاتف نوكيا المنتظر بنظام الأندرويد من المسرب الشهير evaleaks " هنا "  وتتوالى التسريبات المختلفة حتى الان, ظهرت منذ فترة أول الصور للهاتف من الخارج واضا ظهرت تسريبات من داخل الهاتف لواجهات نظام الأندرويد المختلفة " هنا " والان ظهرت صورة جديدة للهاتف المدعو Nokia Normandy بالزى الاسود, الصورة هى نموذج أولى من الهاتف ظهر على موقع Weibo الصينى.

ويمكنك مشاهدة الصورة عبر التغريدة التالية :


على الرغم من ذلك لم تتفوه نوكيا بكلمة واحدة على الهاتف الجديد على الرغم من هذه التسريبات, لم تنفى ولم تؤكد, فى حين قد يصبح الهاتف مجرد نموذج ولن يتم اطلاقه تماما خاصة بعد استحواذ مايكروسوفت على نوكيا.

المصدر