In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سرير ذكي يوهم بوجود أشباح في الغرفة

بواسطة أحمد علاء 7/4/2012 5:00:00 AM

في كل مرة تستيقظ من النوم تجد نفسك أمام مشكلة تتكرر كل يوم أحيانا تجد لها الحل و مرات عديدة تترك الأمر كما هو بدون حل, تستيقظ تنظر إلى الفراش ترى الغطاء في حالة كان إعصارا ضربه .
و يبدأ السؤال هل تقوم بطي الفراش أم تتركه على حاله, ماذا لو قلت اترك هم السرير و هم الغطاء و اقتني سريرا ذكيا يقوم بطي الغطاء عنك كأنك أنت الذي قمت بذلك بل قد يقوم بذلك أحسن منك!
لا داعي للعجب, ذلك ممكن, فقد تم ابتكار سرير يوهم من في الغرفة أن هناك أشباح يحومون في الغرفة هم من يقومون بطي الغطاء بدلا عنك,

شاهد الفيديو و استمتع.