In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تطبيق التعرف على المنتجات من امازون

بواسطة أحمد علاء 7/5/2012 7:35:00 PM

تطبيق Flow من أمازون, هو تطبيق مخصص للهواتف النقالة و الأجهزة اللوحية لنظام الاندرويد و iOS, التطبيق يندرج ضمن تطبيقات الهواتف الخاصة بقراءة كود QR و UPC بالإضافة إلى التعرف على الصور من خلال كاميرا الجوال.
من خلال تطبيق Flow يمكن التعرف على العديد من المنتجات, مجلات, أفلام دي في دي, والألعاب, و منتجات العلب الغذائية, إذ بمجرد تثبيت كاميرا الجوال على الغلاف الخارجي لعلبة المنتج, أو قراءة كود QR أو UPC يتعرف التطبيق على المنتج فيقدم جراد كاملات له ابتداء من النوع و عدد مرات الشراء و تقيم المنتج و كذلك السعر زد على ذلك مشاركة النتائج على الشبكات الاجتماعية.
التطبيق متوفر للتحميل من :
- بالنسبة لنظام iOS : متجر ابل .
- بالنسبة لنظام الاندرويد : متجر جوجل بلاي .
- بالنسبة لنظام الاندرويد : متجر امازون .

تطبيق Flow

تطبيق Flow

تطبيق Flow

تطبيق Flow

تطبيق Flow

تطبيق Flow