In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تطبيق WinZip لهواتف الاندرويد

بواسطة أحمد علاء 7/5/2012 8:58:00 PM

WinZip برنامج متوفر على كل من نظام الماك و ويندوز للتعامل مع الملفات المضغوطة, و هذه المرة أصبح بإمكان عشاق نظام الاندرويد الخاص بشركة جوجل التعامل مع الملفات المضغوطة بكل سهولة من خلال التطبيق الرسمي لل WinZip القادر على فتح الملفات المضغوطة عند تحميلها بشكل مباشر من الانترنت أو عند استقبالها في البريد الالكتروني أو خلال فتحها من الذاكرة الخارجية SD.
التطبيق يعمل على كافة أنظمة الاندرويد الخاصة بالهواتف النقالة و الأجهزة أللوحية, و يسمح باستعراض الملفات المدعومة بشكل مباشر من خلال التطبيق WinZip دون الحاجة إلى فتحها في ملف خارجي.
الملفات المدعومة:
- الصور : . jpg, jpeg, png, bmp, gif.
- النصوص : .rtf, csv, txt, ini, inf, bat, js, log, xml, css, java, cs, h, m, cpp, c, sql
- صفحات الانترنت : htm, html, jsp, asp
- ملفات : .Word Excel , PowerPoint , PDF, APK
لتحميل التطبيق من خلال متجر جوجل لـ الاندرويد "جوجل بلاي" هنا.

WinZip

WinZip


WinZip


WinZip