In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج أرسلت الدعوات لحضور مؤتمر نظام Tizen

بواسطة أحمد علاء 1/26/2014 6:33:00 AM


يبدو أن عصر نظام Tizen قادم هذا النظام التي تطورة الشركة الكورية سامسونج والتي أعلنت عنه مؤخرا جاء دورة لتعلن سامسونج عنه رسميا مع مجموعة من الهواتف التي ستعمل به فقد أرسلت اليوم سامسونج دعواتها لحضور مؤتمر Tizen وذلك في برشلونة في مؤتمر MWC 2014 والذي من المتوقع أن تكشف سامسونج عن أجهزة جديدة مزودة بهذا النظام.

اقرأ أيضا:
ماذا يحدث على الانترنت فى الصين؟


أيضا يبدو أن هناك تطورات جديدة فى النظام والمؤتمر سيكون في Arts Hotel في 23 من شهر فبراير القادم فى مدينة برشلونة الأسبانية.

ونحن فى إنتظار أي تسريبات أو تكهنات حول الهواتف الجديدة القادمة من سامسونج بنظامها الجديد Tizen.

المصدر